سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

عضو هیات رئیسه مجلس از دیدار نوروزی اعضای این هیات و سران سه قوه با مقام معظم رهبری خبر داد.

حسین سبحانی‌نیا نماینده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: نخستین جلسه هیات رئیسه مجلس که قرار بود عصر روز دوشنبه برگزار شود به‌دلیل دیدار نوروزی اعضای این هیات با مقام معظم رهبری به سه‌شنبه موکول شد. وی با اشاره به حضور اعضای هیات رئیسه مجلس، معاون اول قوه قضاییه، رؤسای سازمان‌های قوه قضاییه‌ و معاون اول رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا و برخی سازمان‌های دیگر در این دیدار نوروزی گفت که رئیس‌جمهور نیز در این دیدار حضور و سخنرانی داشت.

به گفته این عضو هیأت رئیسه مجلس، رئیس‌جمهور در این دیدار ضمن صحبت‌های مقدماتی و تشکر از رهنمودهای مقام معظم رهبری در آغاز سال 1390 ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند در سال جدید منویات معظم‌له را اجرایی کند. این نماینده مجلس هشتم شرایط مناسب انقلاب اسلامی و تأکید بر پایداری و مقاومت و اصلاح و سازندگی را از جمله محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری در این دیدار نوروزی برشمرد و گفت:‌ رهبر انقلاب تأکید کردند که باید سازندگی و تلاش در این راستا را دنبال کنیم.

سبحانی‌نیا ادامه داد: تلاش بیگانگان برای ایجاد یأس و ناامیدی در کشور از دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری در این دیدار بود. به اعتقاد ایشان ناامیدی نخستین قدم در جهت عقب‌نشینی است و باید با امید و توکل کارها را دنبال کرد.

کد خبر 131543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز